|
|
| Auteur |
Message |
|
|
 |
Boulevard Liaison Enregistrement
Genre: Homme Inscrit le: 20 Fév 2005 Sujets: 1 Messages: 5 Localisation: Haïti
|
Posté le: 21 Fév 2005 17:20 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
VOIR CE TEXTE EN FRANCAIS, APRES LE TEXTE CREOLE !
BOULEVARD LIAISON MANDE:
Ki sa ou panse moun ki nan peyi kreyòl yo kapab fè, pou yo ka gen tèt ansanm tout bon. Pou yo ka gen inyon ak solidarite, pou jenès yo ka pataje enfòmasyon avèk kilti yo pi byen. Si ou genyen yon lide patajel avèk tou lè zòt.
Nou vle fonde yon gwo rezo entènasyonal la jenès ki pale kreyòl. Ti foròm saa se kòmansman, vini patisipe avèk tou lè zòt. Nou ap chache patisipan ki pou vini manb asosyasyon an.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BOULEVARD LIAISON DEMANDE:
Que pourraient faire les creolophones en vue de se rapprocher beaucoup plus. Si vous avez une idée qui pourrait: favoriser l'union, la solidarité, faciliter la communication, le partage d'informations et des échanges culturelles entre les jeunes. n'hésitez pas à les partager.
Ce forum est le lancement de la creation d'un réseau international de jeune creolophone. Nous recherchons des participants, qui pourraient devenir des membre de ce réseau.
SUPPORTÉ PAR LE CLUB DES FRERES CARAIBBEENS ET DU MONDE
ENTITÉ DU GROUPE: BOULEVARD LIAISON.
VIZSITEZ NOUS : www.groupbl.org
ECRIVEZ NOUS: info@groupbl.org
Francklin Pierre
Responsable de gestion et communication. _________________ Vosotez Boulevard Liaison
www.groupbl.org |
|
|
 |
|
Posté le: 02 Mar 2005 16:54 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
Sanble ke pa geyen moun ki enterese nan kilti kreyol !
oubyen sanble ke pa genyen moun ki gen lide .
an avan mezanmi di yon mo nou gen anpil pawol pou nou di sou
inisyativa sa a !
Kenbe red pa moli ! _________________ Vosotez Boulevard Liaison
www.groupbl.org |
|
|
 |
maly971 Siège service 

Genre: Femme Inscrit le: 28 Déc 2004 Sujets: 40 Messages: 889 Localisation: citoyenne du Monde
|
Posté le: 04 Mar 2005 15:53 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
Moi je veux bien, je trouve l'idée très bien mais j'aimerais plus d'informations. _________________ "J'aime quand tu me cites..." |
|
|
 |
**Eve's Butterfly** Charter 

Genre: Femme Inscrit le: 19 Fév 2004 Sujets: 79 Messages: 4620 Localisation: Miami<->(Gwada)
|
Posté le: 07 Mar 2005 22:27 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
Merci Maly de m'avoir dirigée sur ce topic...effectivement, il est passé quasiment inapperçu
BL, sak gen frè mwen ? Ou pa konn' mwen mè projet sa-a lap interese'm anpil. Mwen se Gwadloupeyènn' mè Haïti se peyi'm par adoption et li nan fon tchèm tou bonnement
Mwen visité sit' la et mwen ka trouvé projet la bel menm ! Bon Bagay !
Il est temps que nous nous reveillions...nou tout' sé frè, san nou mele alors, debout tout le monde ! _________________ >>COCONUT-NEWS<< |
|
|
 |
|
Posté le: 27 Mar 2005 18:23 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
Mwen byen kontan li bel pawol ou!
Pagenyen pwoblem nap tan tout mou moun ki vle patisipe.
men kesyon an toujou la.
dapre nou ki jan pou na ta komanse travay la, kijan nou ka mete men !
kouman nou ka derape. bay lide !
kinbe red tout moun pa moli
ou ka vizite nou sou sit entenet sa tou:
www.caribeworld.com _________________ Vosotez Boulevard Liaison
www.groupbl.org |
|
|
 |
siwouel Enregistrement
Genre: Femme Inscrit le: 13 Avr 2005 Sujets: 1 Messages: 3 Localisation: 17 - Charente Maritime
|
Posté le: 13 Avr 2005 21:18 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
mon ché mwen poko gen idé min lé'm genyen ma di'w li. Min mwen pensé ké idé on gen an sé yon bon l'idé li yé. m'avè nou . _________________ l'amour ne peut etre parfait s'il n'est pas partagé |
|
|
 |
|
Posté le: 14 Avr 2005 16:40 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
Oke siwouel men kesyon an se: kijan nou ka komanse. ki jan nou ka demare ? _________________ Vosotez Boulevard Liaison
www.groupbl.org |
|
|
 |
C.KaeLer Siège service 
Genre: Homme Inscrit le: 06 Nov 2003 Sujets: 17 Messages: 584
|
Posté le: 11 Mai 2005 06:09 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
sa bèl sa!
ou ka di ou téké samblè tout' nèg ka palé kréyôl adan on sèl blokotoskandal a nèg?
mè ou sav
gan mwen an ka vwè sa pé fèt, sé si ou di ou ka fè on mové bregno big soundsystèm pou voyé mouvman la alé
avè que apré, ou ka bouwé on film monté, on film avè on histwa bling, man!
mè pi simp'la sé, dapré mwen hin, fè on ti radio trankil, là moun ka palé kréyôl an long' kon an laj' pou chac stil kréyôl ni on plas'
_ pran on plas si télé niméric térès' la an ké prézan!
an kay fè on djôk si sit' a zôt pou vwè ki moun zô yé- yiiir!! fôs ! _________________ [èé] CKL __ |
|
|
 |
ptitmetisse1 Enregistrement

Genre: Femme Inscrit le: 14 Fév 2007 Sujets: 8 Messages: 34 Localisation: loin de mes racines :(
|
Posté le: 25 Mar 2007 16:28 Sujet du message: POU INITE KREYOL / VERS L'UNITE CREOLE! |
|
|
| Boulevard Liaison a écrit: | VOIR CE TEXTE EN FRANCAIS, APRES LE TEXTE CREOLE !
BOULEVARD LIAISON MANDE:
Ki sa ou panse moun ki nan peyi kreyòl yo kapab fè, pou yo ka gen tèt ansanm tout bon. Pou yo ka gen inyon ak solidarite, pou jenès yo ka pataje enfòmasyon avèk kilti yo pi byen. Si ou genyen yon lide patajel avèk tou lè zòt.
Nou vle fonde yon gwo rezo entènasyonal la jenès ki pale kreyòl. Ti foròm saa se kòmansman, vini patisipe avèk tou lè zòt. Nou ap chache patisipan ki pou vini manb asosyasyon an.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BOULEVARD LIAISON DEMANDE:
Que pourraient faire les creolophones en vue de se rapprocher beaucoup plus. Si vous avez une idée qui pourrait: favoriser l'union, la solidarité, faciliter la communication, le partage d'informations et des échanges culturelles entre les jeunes. n'hésitez pas à les partager.
Ce forum est le lancement de la creation d'un réseau international de jeune creolophone. Nous recherchons des participants, qui pourraient devenir des membre de ce réseau.
SUPPORTÉ PAR LE CLUB DES FRERES CARAIBBEENS ET DU MONDE
ENTITÉ DU GROUPE: BOULEVARD LIAISON.
VIZSITEZ NOUS : www.groupbl.org
ECRIVEZ NOUS: info@groupbl.org
Francklin Pierre
Responsable de gestion et communication. |
c'est une tres bonne idée  |
|
|
 |
|
|